Jednym z czterech w Częstochowie! Wynika to z wyliczeń Edukacyjnej Wartości Dodanej. Informacje na ten temat można było przeczytać w częstochowskiej „Gazecie Wyborczej”
Szkoła sukcesu. Co to oznacza? Otóż to, że jest tam z powodzeniem wykorzystywany potencjał uczniów, którzy kończą szkoły podstawowe. W gimnazjach rozwijają się, powiększają swoją wiedzę i uzyskują ponadprzeciętne wyniki na egzaminach gimnazjalnych.
W „Trzynastce” nauczyciele corocznie monitorują wyniki egzaminów gimnazjalnych i starają się robić wszystko, aby wyciągnąć z tego wnioski. Dzięki temu uczymy skutecznie. Dlatego też, jak wynika z opublikowanych przez „Gazetę Wyborczą” materiałów opracowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych, lisinieckie gimnazjum jest – obok Gimnazjum nr 3, 14 i 18 – w ścisłej czołówce szkół publicznych Częstochowie. Dokładnie na drugim miejscu.
Cały artykuł można przeczytać klikając na link: http://czestochowa.wyborcza.pl/czestochowa/1,150461,20103640,gimnazja-na-cenzurowanym-w-jakiej-kondycji-sa-czestochowskie.html
Edukacyjna wartość dodana w miejskich gimnazjach w Częstochowie
Gimnazjum
|
Przedmioty humanistyczne
|
Przedmioty matematyczno - przyrodnicze
|
Nr 1
|
0,1 (szkoła neutralna/sukcesu)
|
-1,3 (szkoła niewykorzystanych możliwości/wymagająca pomocy)
|
Nr 2
|
1,6 (szkoła sukcesu)
|
-2,1 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 3
|
2,4 (szkoła sukcesu)
|
0,7 (szkoła sukcesu)
|
Nr 5
|
-1,7 (szkoła wymagająca pomocy)
|
-4,8 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 6
|
-3,5 (szkoła wymagająca pomocy)
|
-3,9 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 7
|
0,7 (szkoła wspierająca)
|
-0,5 (szkoła wspierająca/wymagająca pomocy)
|
Nr 8
|
-2,2 (szkoła wymagająca pomocy)
|
-4,9 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 9
|
1,3 (szkoła wspierająca)
|
0 (szkoła neutralna/wymagająca pomocy)
|
Nr 10
|
1,6 (szkoła sukcesu)
|
0 (szkoła neutralna/sukcesu)
|
Nr 11
|
0,2 (szkoła wspierająca)
|
-1,8 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 12
|
3,2 (szkoła sukcesu)
|
0,4 (szkoła sukcesu/szkoła niewykorzystanych możliwości)
|
Nr 13
|
3,3 (szkoła sukcesu)
|
2,4 (szkoła sukcesu)
|
Nr 14
|
8,9 (szkoła sukcesu)
|
7,6 (szkoła sukcesu)
|
Nr 16
|
0,3 (szkoła neutralna)
|
-1,8 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 17
|
-0,1 (szkoła wspierająca/wymagająca pomocy)
|
-2,5 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 18
|
2,6 (szkoła sukcesu)
|
1,6 (szkoła sukcesu)
|
Nr 19
|
0 (szkołą neutralna/wymagająca pomocy)
|
-2 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 20
|
-0,7 (szkołą neutralna)
|
-0,2 (szkoła neutralna)
|
Nr 21
|
0,1 (szkoła wymagająca pomocy/wspierająca)
|
-1,9 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 22
|
-1,5 (szkoła wymagająca pomocy)
|
-2,5 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 23
|
-0,8 (szkołą wspierająca/wymagająca pomocy)
|
-2,5 (szkoła wymagająca pomocy)
|
Nr 24
|
-1,4 (szkoła niewykorzystanych możliwości)
|
1,6 (szkoła sukcesu)
|
|
Żródło. Wyborcza.pl/Częstochowa/Magazyn Częstochowa, 19.05.2016 r.
CW